Livrarea Produselor
Termen de livrare
Produsele comandate se livrează din stoc în termen de 48 ore prin curier expres sau reprezentanții proprii, după îndeplinirea tuturor condițiilor de livrare (validare comandă, verificare informații livrare, etc.) către orice adresă stabilă din România (identificabilă prin cod poștal). În funcție de condițiile meteo, zile nelucrătoare sau de accesibilitatea la adresa solicitată, termenul de livrare poate fi prelungit, însă nu va depăși patru zile lucrătoare.Comenzile plasate în weekend (Vineri ora 16:00 – Luni ora 07:00) se vor livra în următoarea zi de Marți. Vă recomandăm să plasați comanda înainte de epuizarea stocului de produse.
Programul de ridicare a comenzilor direct de la sediul store3D (în cazul în care se optează pentru această metodă de livrare) este Luni – Vineri între orele 16:30 – 18:00.
Costuri de livrare
Costurile de livrare sunt influențate de valoarea comenzii și distanța până la adresa de livrare.
Costul de livrare a produselor este ZERO în cazul comenzilor cu valoarea cel puțin egală cu:
- 999 LEI pentru destinații din București și limitrof
- 1099 LEI pentru restul destinațiilor din România
sau pentru comenzile care sunt ridicate de la sediul store3D – indiferent de valoarea acestora.
Pentru valori mai mici ale comenzilor decât cele aferente transportului gratuit, se percep următoarele tarife pentru Transport și Manipulare:
Adrese situate în București și limitrof:
- 22LEI (TVA inclus) pentru comenzi mai mici de 100LEI
Restul destinațiilor din România:
- 22 LEI (TVA inclus) pentru comenzi mai mici de 50LEI
- 23 LEI (TVA inclus) pentru comenzi între 50 și 100LEI
- 25LEI (TVA inclus) pentru comenzi între 100 și 150LEI
- 22 LEI (TVA inclus) pentru comenzi între 150 și 999
Costurile aferente livrării sunt distinct marcate în email-ul de înregistrate a comenzii și în Factura Fiscală.
Livrarea produselor nu presupune nici un alt cost suplimentar în afară de cele menționate anterior.
Condiții de Livrare
Livrarea produselor se va iniția doar pentru comenzile înregistrate și validate prin îndeplinirea următoarelor condiții:
- A fost înregistrată o comandă prin oricare din modurile aflate la dispoziția dumneavoastră (magazin online, email către [email protected] sau telefonic).
- Comanda a fost validată din perspectiva produselor solicitate, a existenței stocurilor fizice destinate magazinului online, a condițiilor comerciale (preț, reduceri aplicate, costuri transport), a încasării contravalorii comenzii (în cazul plăților prin card online sau prin transfer bancar) precum și a acurateței informațiilor referitoare la adresa de livrare.
- Confirmarea validării comenzii și a inițierii livrării se face prin email către adresa introdusă odată cu plasarea comenzii și va conține numele curierului și numărul expediției (AWB) sau durata în cazul livrării prin reprezentații proprii.
- În cazul persoanelor fizice, este obligatorie prezentarea actului de identitate a destinatarului, iar în cazul persoanelor juridice este necesară prezentarea actului de identitate a celui care receptioneaza produsul.
- În situația comenzilor cu plata ramburs, este obligatorie efectuarea plății contravalorii comenzii către agentul livrator.
Procedura de Livrare
Livrarea produselor se face în ambalajul original marcat cu eticheta descriptivă în limba Română. Factură Fiscală, Declarația de Conformitate și Instrucțiunile / Recomandările de utilizare sunt atașate email-ului de confirmare a livrării comenzii, sau pot fi descărcate din site – secțiunea ”Contul meu”.
Produsele vor fi transmise către curier în aceeași zi lucrătoare pentru toate comenzile validate până la ora 17:00 sau următoarea zi lucrătoare pentru comenzile validate după ora 17:00.
Curierul va livra marea majoritate a produselor a doua zi (pentru adresele aflate în centrele de distribuție națională a acestuia) și va contacta telefonic în prealabil destinatarul pentru a stabili ora de livrare.
În cazul comenzilor cu plata la livrare (ramburs), produsele vor fi livrate doar în condițiile încasării sumei aferente comenzii și prevăzută în AWB.
În condițiile în care sunt identificate neconcordanțe sau erori în solicitarea dumneavoastră, vă vom contacta telefonic sau email pentru a clarifica aspectele necesare și vom reintroduce comanda în circuitul de plată respectiv livrare.
Contact
Pentru orice informații suplimentare vă rugăm să ne contactați prin email la adresa [email protected] sau telefonic la numărul 0743 058 058.